Array ( [type] => 2 [message] => mysql_connect(): Headers and client library minor version mismatch. Headers:100337 Library:30121 [file] => /home/viablog/public_html/blog/tag.php [line] => 43 )  نمادهاي پاكت آپشن نمادهاي پاكت آپشن

فارکس حرفه ای

آموزش استفاده از لوريج يا اهرم در پاكت آپشن

?اهرم يا لوريج در معاملات بروكر پاكت آپشن?
بروكر پاكت آپشن يك ابزار و قابليت ويژه را به مشتريان خود ارائه مي كند و معامله گران مي توانند در هنگام معامله CFD ها پس از ثبت نام در بروكر پاكت آپشن از قابليتي مفيد به نام اهرم يا لوريج بهره بگيرند.

اهرم يا لوريج پاكت آپشن در واقع به گونه‌اي عمل مي‌كند كه انواع معامله گران بروكر پاكت‌ آپشن مي‌توانند مبالغ بيشتري را از بروكر پاكت آپشن قرض بگيرند و از آن در معاملات خود استفاده كنند.

در واقع به لطف اهرم پاكت آپشن معامله گران مي‌توانند سرمايه گذاري با مبالغ بزرگتري انجام دهند و فراتر از سرمايه‌اي كه در اختيار دارند را به معامله كردن اختصاص دهند.

اين يك فرصت استثنايي براي معامله گران محسوب مي‌شود اما شامل ريسك معامله پاكت آپشن بسياري نيز مي‌شود چون شما نه تنها احتمال سودآوري بلكه احتمال ضرر كردن را نيز با استفاده از لوريج در پاكت آپشن افزايش مي‌دهند.

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

 

بنابراين بايد از اهرم در بروكر پاكت آپشن با نهايت احتياط استفاده كنيد و قبل از به كارگيري آن مهارت كافي را در استفاده از آن و همينطور تحليل بازار و نمادهاي معاملاتي داشته باشيد تا احيانا دچار ضررهاي هنگفت نشويد.

 

لوريج يا اهرم بروكر پاكت‌ آپشن چيست؟
بسياري از افراد به دليل ميزان لوريج يا اهرمي كه بروكرها ارائه مي‌كنند، به‌ بازارهاي معاملاتي در سايت بروكر پاكت آپشن جذب مي‌شوند. اهرم يا لوريج (Leverage) ابزار مالي مفيدي است كه به معامله ‌گران اجازه مي‌دهد با مبلغي بيشتر از سرمايه‌ خود به معامله بپردازند.

اين يعني يك معامله ‌گر مي‌تواند به يك معامله به ارزش 10000 دلار با تنها 1000 دلار وارد شود و اين يك اهرم ده به يك به شمار مي‌آيد. با اين حال بايد حتما آگاه باشيد كه سودآوري ‌ها و همينطور ضررها با استفاده از اهرم ‌ها در پاكت آپشن چند برابر مي‌شوند.

در يك وضعيت نامطلوب، در صورت حركت بازار خلاف خواسته‌ شما، شما ممكن است حتي بيشتر از مبلغ واريز شده به حساب بروكر پاكت آپشن‌ خود را ضرر كنيد. اهرم ده به يك به اين معنا است كه معامله ‌گران مي‌توانند به اندازه معاملاتي 10 برابر بيشتر از مبلغ اختصاص داده‌ خود براي معامله دسترسي داشته باشند.

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

 

ريسك استفاده از اهرم در پاكت آپشن
اهرم مي‌تواند به نفع شما باشد يا اينكه به ضررتان تمام شود. پس از افتتاح حساب در بروكر PocketOption اگر شما معامله‌اي انجام دهيد با يك ميني لات از 10 هزار دلار، هر پيپ ارزشي برابر يك دلار خواهد داشت.

اگر شما 5 پيپ به دست آوريد، همه چيز عالي است، شما از 50 دلار استفاده كرديد و 10 درصد به دست آورده‌ايد. اما اگر 5 پيپ ضرر كنيد، با همان سرعت 10 درصد از دست خواهيد داد و مي‌توانيد وارد ضرر در پاكت آپشن شويد.

در حالي كه فكر كردن در مورد ميزان مبلغي كه مي‌توانيد به استفاده از اهرم به دست آوريد، خوشايند است اما اكثرا توجهي به ميزان مبلغي كه امكان از دست رفتن دارد، نمي‌شود و اين مي‌توانيد شما را غافل گير كرده و ضررهاي هنگفتي به بار آورد.

اگر از اهرم به شكل درستي استفاده نشود، مي‌تواند بسيار خطرناك باشد. بروكر معتبر PocketOption مي‌توانند لوريج سنگيني ارائه دهند اما اين دليل نمي‌شود كه شما حتما بايد از استفاده كنيد.

بسياري از معامله‌ گران اغلب از اهرمي كمتر از 5 برابر استفاده مي‌كنند. با اينكه در اين شرايط ميزان سودآوري كمتر است، اما زيان ‌آوري آن نيز بسيار كمتر است.

با اين حال در هر شرايط بازار پاكت آپشن، وضعيت متفاوت است. اگر اطمينان كافي داريد كه معامله‌اي سودآور خواهد بود و از ريسك آن مطلع هستيد، مي‌توانيد سراغ اهرم هاي بزرگ برويد.

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

 

مثال به كارگيري اهرم در بروكر پاكت آپشن
به عنوان مثال شما مي‌توانيد فرض كنيد كه به عنوان يك معامله گر در سايت رسمي بروكر پاكت آپشن يك تراكنش CFD را باز كرده‌ايد و 100 دلار را به اين معامله اختصاص داده‌ايد. شما انتظار داريد كه قيمت نماد معاملاتي مورد نظر افزايش پيدا كند.

اگر تصميم بگيريد كه از اهرم استفاده نكنيد، اين يعني اهرم شما 1 به 1 است. اگر قيمت نماد معاملاتي پاكت آپشن 1 درصد افزايش پيدا كند، سودآوري شما نيز به اندازه 1 درصد افزايش پيدا مي‌‌كند. با موفقيت در اين معامله شما 1 دلار به دست خواهيد آورد.

حالا فرض كنيم كه شما همان معامله را باز كرديد و 100 دلار به آن اختصاص داده‌ايد. چيزي كه متفاوت است اين است كه اهرم معامله پاكت آپشن در اين معامله 1 به 10 است. اين يعني زماني كه قيمت نماد معاملاتي 1 درصد افزايش پيدا كند، سود شما 10 درصد افزايش پيدا مي‌كند و به اندازه 10 دلار سودآوري مي‌كنيد.

نكته مهم اين است كه اگر قيمت طبق چيزي كه انتظار داشتيد و پيش بيني كرده بوديد حركت نكند چه مي‌شود؟ خب اين يعني ضرر مربوطه نيز با توجه به اهرمي كه استفاده كرديد چند برابر مي‌شود.

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

 

البته توجه داشته باشيد كه شما نمي‌توانيد بيش از سرمايه گذاري پاكت آپشن خود براي معامله ضرر كنيد. در اين مثال در واقع شما نمي‌توانيد بيش از 100 دلار ضرر كنيد و در صورت رسيدن ضررهاي شما به اين مبلغ، معامله شما بسته خواهد شد.

?لوريج يا اهرم پاكت آپشن
امكان سودآوري با 100 دلار تنها با 1 درصد افزايش قيمت
✨1:10
10 دلار
?1:100
100 دلار
?1:1000
1000 دلار
آموزش استفاده از لوريج در سايت پاكت آپشن
يادگيري نحوه استفاده از لوريج يا اهرم در سايت رسمي بروكر PocketOption بسيار ساده است. در واقع گزينه اهرم در منوي سمت راست كابين معاملات پاكت آپشن به طور مشخصي قرار گرفته است.

به ياد داشته باشيد كه اهرم يا لوريج براي همه نمادهاي پاكت آپشن يكسان نيست. همينطور اهرم مي‌توان در زمان هاي مختلف از روز نيز متفاوت باشد. بنابراين قبل از استفاده از آن حتما توجه كنيد كه چه ميزان اهرم را مي‌توانيد انتخاب كنيد.

لازم به ذكر است كه اهرم يا لوريج يك ابزار بسيار قدرتمند محسوب مي‌شود. با اين حال بايد آگاه باشيد كه هر چقدر مي‌توانيد از آن براي سودآوري در پاكت آپشن به صورت چندبرابري استفاده كنيد، همينطور مي‌توانيد ضررهاي خود را نيز چند برابر كنيد.

بنابراين بايد با احتياط كامل از لوريج يا اهرم استفاده كنيد و حتما قبل از شروع معامله و استفاده از استراتژي معاملاتي خود، در كنار ديگر ابزار و تكنيك هاي خود، بايد يك استراتژي مديريت ريسك پاكت آپشن نيز در اختيار داشته باشيد تا با ضررهاي احتمالي مقابله كنيد و كاملا آماده باشيد.

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

 

 

نحوه تغيير لوريج در بروكر پاكت آپشن PocketOption
شما به راحتي اين امكان را داريد كه لوريج يا اهرم را براي معاملات خود تغيير دهيد. كافي است پس از ورود به سايت بروكر پاكت آپشن گزينه حساب پاكت آپشن يا Account را در منوي سمت راست سايت بروكر انتخاب كنيد.

حالا در منوي باز شده شما مي‌توانيد گزينه تغيير لوريج يا Change Leverage را پيدا كنيد و ميزان موردنظر خودتان كه براي معامله و سودآوري پاكت آپشن شما مناسب است را انتخاب كنيد.

اهرم ها مي‌توانند در اندازه هاي مختلف براي شما در دسترس قرار گيرند مانند اهرم 1:1، 1:10، 1:100 يا حتي 1 به 1000 اما شما هميشه بايد امن ترين گزينه را براي معامله خود انتخاب كنيد و حتما از نحوه استفاده از آنها در پلتفرم بروكر پاكت آپشن آگاهي داشته باشيد.

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

 

مزاياي استفاده از اهرم در بروكر پاكت آپشن
اهرم يا لوريج مي‌توانيد كمك بسياري به مشتريان بكند تا همه سرمايه خود را در معاملات سايت رسمي كارگزاري پاكت آپشن صرف نكنند و از اهرم براي دريافت سرمايه و رسيدن به مبلغي معامله‌اي كه مي‌خواهد بهره بگيرند.

با استفاده از لوريج ها شما مي‌توانيد نسبت به شرايط عادي، در شرايط بهتري براي معامله قرار بگيريد. اين به زبان ساده يعني شما مي‌توانيد بيشترين ميزان سرمايه گذاري پاكت آپشن را با توجه به سرمايه‌اي كه داريد، انجام دهيد.

اگر معامله شما موفقيت آميز از آب دربيايد با سودآوري شگفت‌انگيزي روبه‌رو خواهيد شد كه مي‌تواند تا چند ضرر قبلي شما را جبران كند. شما همينطور امكان تغيير اهرم را در هر زماني داريد و مي‌توانيد با آن در حساب دمو پاكت آپشن نيز تمرين كنيد.

كاهش ريسك لوريج در بروكر پاكت آپشن
براي كاهش دادن ريسك مربوط به استفاده از لوريج يا اهرم پس از ورود به سايت بدون فيلتر پاكت آپشن، راه هاي بسياري روبه‌روي شما قرار دارد اما يكي از بهترين راه ها استفاده از دستورهاي توقف ضرر يا Stop Loss است.

توقف ضرر در پاكت آپشن انواع مختلفي دارد و به روش‌ هاي متفاوتي مي‌توان آنها را پياده ‌سازي كرد. در واقع توقف ضرر دستوري معاملاتي است كه توسط بروكر ارائه مي‌شود تا ضررها در بازار هاي پرنوسان و جريان بازار خلاف پيش‌بيني، محدود شود.

اين كار با ثبت يك دستور توقف ضرر، چند پيپ دورتر از نقطه ورود به معامله، قابل انجام است. يك توقف ضرر مي‌تواند به معاملات كوتاه يا بلند مدت متصل شود و آن را به يك ابزار بسيار مفيد براي هر استراتژي پاكت آپشن تبديل كند.

يكي از بهترين انواع دستورهاي توقف ضرر در واقع توقف ضرر دنباله دار يا Trailing است كه بيشترين كنترل ممكن را به معامله گران بروكر پاكت آپشن ارائه مي‌كند تا ضرر معاملات خود را كنترل كنند.

اين نوع توقف ضرر با تغيير و حركت پيدا كردن قيمت جاي خود را تغيير مي‌دهد و قيمت را دنبال مي‌كند تا شما بتوانيد به راحتي به سودآوري هاي پاكت آپشن خود دست پيدا كنيد و با نوسان هاي موقت و حركات اصلاحي سودآوري هاي احتمالي شما از بين نرود.

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

 

 

سوالات متداول اهرم يا لوريج در معاملات بروكر پاكت آپشن
اهرم در بروكر پاكت آپشن چيست؟
به لطف اهرم پاكت آپشن معامله گران مي‌توانند سرمايه گذاري با مبالغ بزرگتري را با افتتاح حساب در پاكت آپشن انجام دهند و فراتر از سرمايه‌اي كه در اختيار دارند را به معامله كردن اختصاص دهند. اين يك فرصت استثنايي براي معامله گران محسوب مي‌شود اما شامل ريسك معامله بسياري نيز مي‌شود چون شما نه تنها احتمال سودآوري بلكه احتمال ضرر كردن را نيز با استفاده از لوريج افزايش مي‌دهند.

ريسك استفاده از لوريج در پاكت آپشن چقدر است؟
اگر از اهرم به شكل درستي استفاده نشود، مي‌تواند بسيار خطرناك باشد. بروكر معتبر PocketOption مي‌توانند لوريج سنگيني ارائه دهند اما اين دليل نمي‌شود كه شما حتما بايد از استفاده كنيد. براي اطلاعات بيشتر از طريق واتساپ و تلگرام با مشاوران ما ارتباط برقرار كنيد.

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

 

چطور از لوريج در پاكت آپشن استفاده كنيم؟
گزينه اهرم در منوي سمت راست كابين معاملات پاكت آپشن به طور مشخصي قرار گرفته است. به ياد داشته باشيد كه اهرم يا لوريج براي همه نمادهاي پاكت آپشن يكسان نيست. همينطور اهرم مي‌توان در زمان هاي مختلف از روز نيز متفاوت باشد. بنابراين قبل از استفاده از آن حتما توجه كنيد كه چه ميزان اهرم را مي‌توانيد انتخاب كنيد.

توقف ضرر در پاكت آپشن چيست؟
توقف ضرر در پاكت آپشن انواع مختلفي دارد و به روش‌ هاي متفاوتي مي‌توان آنها را پياده ‌سازي كرد. در واقع توقف ضرر دستوري معاملاتي است كه توسط بروكر ارائه مي‌شود تا ضررها در بازار هاي پرنوسان و جريان بازار خلاف پيش‌بيني، محدود شود.

چطور لوريج را در پاكت آپشن تغيير دهيم؟
كافي است پس از ورود به سايت پاكت آپشن بدون فيلترشكن گزينه حساب پاكت آپشن يا Account را در منوي سمت راست سايت بروكر انتخاب كنيد. حالا در منوي باز شده شما مي‌توانيد گزينه تغيير لوريج يا Change Leverage را پيدا كنيد و ميزان موردنظر خودتان كه براي معامله و سودآوري پاكت آپشن شما مناسب است را انتخاب كنيد.

 

 

 


ايمو، وايبر، واتس آپ و تلگرام :  00971527829474

تلگرام: https://t.me/Pfx_persian

واتس آپ: https://wa.me/971527829474

اينستاگرام Instagram:  https://www.instagram.com/pforex

آپارات Aparat:  https://www.aparat.com/pforex  

كانال تلگرام:  https://t.me/joinchat/AAAAADu797cSgJI7D5QAAg

فيس بوك Facebook: https://www.facebook.com/PFOREXFA

  يوتيوب Youtube  : https://m.youtube.com/PFOREX-FA

 ايميل:  [email protected]

تيك تاك Tiktok:  https://www.tiktok.com/@pforex?

پينترست Pinterest: https://www.pinterest.com/pforex/_created/

رديت Reddit: https://www.reddit.com/user/pforex/

 

پيروز باشيد 

فاركس حرفه اي


برچسب:
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: <~PostRate~>
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1401/11/3 ساعت: ۱۵ توسط:pforex :

آموزش معامله ارزها در پاكت آپشن PocketOption

?معامله جفت ارزها در بروكر پاكت آپشن✨
يكي از بهترين روش هاي معامله در پلتفرم پاكت آپشن، معامله ارزها محسوب مي شود كه پس از ثبت نام در بروكر پاكت آپشن مي‌توانيد به آن دسترسي پيدا كنيد. اين شامل معامله دو ارز است كه با نام جفت ارزها شناخته مي‌شوند.

به زبان ساده در هنگام معامله جفت ارزهاي پاكت آپشن شما به خريد يك ارز در ازاي فروش يك ارز ديگر، مي‌پردازيد.

بخش ارزها در پلتفرم بروكر پاكت آپشن شامل 12 شاخص، 28 ارز، 2 فلز، 5 سهام و 9 رمزارز پاكت آپشن مي‌شود. به لطف چنين تنوعي شما مي‌توانيد به صورت 24 ساعته در 5 روز هفته به معامله بپردازيد.

 

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

 

در اين مطلب افراد تازه كار مي‌توانند در مورد نحوه معامله ارزها در پاكت آپشن و سودآوري در بروكر پاكت آپشن اطلاعات مفيدي كسب كنند و روند معاملاتي خود را طبق اين اطلاعات شروع كنند.

بازار ارزها در بروكر پاكت آپشن PocketOption
بازار تبادل جهاني ارزها در واقع به خريد يك ارز در مقابل ارز ديگر مربوط مي‌شود. بنابراين ارزها به صورت جفتي براي معامله ارائه مي‌شوند. ارزش يك ارز در مقابل ارز ديگر هميشه در حال تغيير است و در هنگام ورود به سايت پاكت آپشن براي معامله بايد اين مورد را به ياد داشته باشيد.

اين تغييرات ارزش ارزها به عرضه و تقاضاي آنها بستگي دارد. عرضه و تقاضا نيز توسط معاملات جهاني دچار تغيير و تحول مي‌شوند و هميشه بايد به عناصر تكنيكال و فاندامنتال در هنگام معامله در بروكر پاكت آپشن PocketOption توجه داشته باشيد.

قبل از اينكه سراغ معامله در پاكت آپشن برويم، براي مثال فرض كنيد كه يك وارد كننده از كشور استراليا مي‌خواهد كه تعدادي كالا از ژاپن خريداري كنيد كه ارز مربوط به آن ين يا JPY است. بنابراين فرد استراليايي بايد دلار استراليا يا AUD خود را به JPY تبديل كند تا بتواند به معامله بپردازد.

هر چقدر وارد كنندگان بيشتري از استراليا به خريد ين ژاپن بپردازند و اين افراد بيشتر از خريداران دلار استراليا از طرف ژاپن باشند، تقاضا براي ين ژاپن بالاتر خواهد رفت. بنابراين با همين قانون ساده عرضه و تقاضا، ارزش ين ژاپن در مقابل دلار استراليا در بازارهاي معاملاتي پاكت آپشن افزايش خواهد يافت.

جفت ارزهاي بروكر پاكت آپشن PocketOption
حالا اگر مي‌خواهيد يك معامله گر در اين بازار باشيد، وظيفه شما اين است كه نوسانات قيمت در پاكت آپشن را كه به دليل عرضه و تقاضاي دو ارز مربوط به جفت ارز ايجاد شده است را مورد تحليل و نظارت قرار دهيد.

به عبارت ديگر در وب سايت رسمي بروكر پاكت آپشن شما بايد مشخص كنيد كه ارزش يك ارز در مقابل يك ارز ديگر در آينده نزديك افزايش خواهد يافت يا اينكه دچار كاهش مي‌شود.

مثلا وقتي كه مي‌بينيد جفت ارز AUDJPY ارزشي برابر 78.62550 دارد يعني شما مي‌توانيد 1 دلار استراليا را در ازاي 78.62550 ين ژاپن خريداري كنيد. وظيفه شما اين است كه پيش بيني كنيد كه اين مقدار افزايش خواهد يافت يا اينكه كاهش پيدا مي‌كند.

در ادامه كافي است بر روي دكمه صحيح در كابين بروكر پاكت آپشن كليك كنيد تا ارزي كه فكر مي‌كنيد ارزش بيشتري پيدا خواهد كرد را خريداري كرده و در صورتي كه فكر مي‌كنيد قيمت ارز كاهش خواهد يافت، به معامله فروش بپردازيد.

 

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

 

برخلاف بازار معاملات باينري آپشن پاكت آپشن، زمان انقضاي معامله مشخص نيست و شما معامله را باز مي‌كنيد و تا زماني كه قيمت به محل مشخص شده برسد يا اينكه خودتان معامله را ببنديد، معامله باز مي‌ماند.

سودآوري با معاملات ارزي پاكت آپشن
معامله جفت ارزها در سايت بروكر PocketOption روش بسيار مناسبي براي سودآوري محسوب مي‌شود. اما شما بايد از ريسك ها آگاه باشيد و تنها يك ضرر بزرگ مي‌تواند موجودي حساب پاكت آپشن شما را خالي كند.

بنابراين شما بايد هميشه ابتدا بازار معاملاتي پاكت آپشن را تحليل كنيد، يك جفت ارز مناسب را انتخاب كنيد، استراتژي پاكت آپشن مناسب را اعمال كنيد و در نهايت نيز از روش هاي مديريت سرمايه و ريسك بهره بگيريد تا ضرر را به حداقل برسانيد.

خبر خوب اين است كه قيمت هاي پاكت آپشن به طور كلي دقت بالايي در بازار فاركس دارد. شما مي‌توانيد به انديكاتورهاي پاكت آپشن مختلفي دسترسي پيدا كنيد و از چارت هاي متعددي كه براي كمك به شما در تحليل بازار ايجاد شده‌اند، بهره بگيريد.

علاوه بر اين، كارگزاري پاكت آپشن رابط كاربري جذاب و كاربرپسندي ارائه مي‌كند و باعث مي‌شود تجربه معاملاتي مناسب و ساده‌اي داشته باشيد و به راحتي تمركز خود را روي سودآوري در اين پلتفرم بگذاريد.

آموزش شروع معامله ارزها در پاكت آپشن
اولين كاري كه شما بايد انجام دهيد افتتاح حساب بروكر پاكت آپشن است. افتتاح حساب در اين بروكر رايگان است و شما با اين كار 10 هزار ارز مجازي براي تمرين در حساب دمو پاكت آپشن دريافت مي‌كنيد.

شما مي‌توانيد از حساب دمو پاكت آپشن در هر زماني و براي هر مدت زماني استفاده كنيد تا انديكاتورهاي جديد را امتحان و استراتژي هاي خود را محك بزنيد و راه هاي مختلفي براي سودآوري پيدا كنيد.

ثبت نام بسيار آسان است. شما تنها كافي است يك فرم ثبت نام كارگزاري پاكت آپشن را در سايت اين بروكر تكميل كنيد. در ادامه يك ايميل از طرف بروكر پاكت آپشن دريافت مي‌كنيد تا ثبت نام خود را تاييد كنيد.

زماني كه وارد سايت شديد، در گوشه سمت راست بالا در كنار نام نماد معاملاتي كه در حال حاضر نمايش داده مي‌شود، يك پيكان كوچك پيدا مي‌كنيد. با كليك بر روي آن يك منوي از ليست نمادهاي معاملاتي پاكت آپشن به نمايش درمي‌آيد.

 

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

 

شما بايد جفت ارز موردنياز خود را انتخاب كنيد. در ادامه مي‌توانيد يك ارز را انتخاب كنيد و در نهايت يك جفت ارز را برگزينيد تا بتوانيد در بازار جفت ارز پاكت آپشن معامله كرده و سودآوري كنيد.

فراموش نكنيد كه پلتفرم بروكر پاكت آپشن همينطور از طريق اپليكيشن هاي دسكتاپ و اپليكيشن هاي موبايل پاكت آپشن در دسترس مشتريان است. شما مي‌توانيد به راحتي اين اپ ها را دانلود كنيد و از طريق آنها به معامله در پاكت آپشن بپردازيد.

گام هاي معامله ارزها در پاكت آپشن
براي اينكه دقيقا بدانيد در سايت رسمي بروكر PocketOption چگونه معامله جفت ارزها را انجام دهيد بايد موارد زير را به صورت دقيق دنبال كنيد.

1 – گام اول اين است كه تصميم بگيريد چه جفت ارزي را پس از ورود به سايت پاكت آپشن بدون فيلترشكن انتخاب كنيد.

2 – نوع چارت ها و انديكاتورها را انتخاب كنيد: بسياري از معامله گران از كندل استيك هاي ژاپني پاكت آپشن با فاصله كندل هاي 5 دقيقه استفاده مي‌كنند. به ياد داشته باشيد كه نيازي نيست هميشه از انديكاتورها استفاده كنيد. شما همينطور مي‌توانيد تنها با كندل ها معامله كنيد.

3 – ميزان سرمايه گذاري را تنظيم كنيد، يك ضرب كننده يا اهرم پاكت آپشن انتخاب كنيد و تصميم بگيريد كه توقف ضرر و كسب سود را در كدام نقطه‌اي اعمال كنيد. ميزاني كه مي‌خواهيد سرمايه گذاري كنيد به شدت به استراتژي مديريت ريسك پاكت آپشن كه استفاده مي‌كنيد بستگي دارد.

هميشه به ياد داشته باشيد كه مبلغ زيادي را تنها به يك معامله اختصاص ندهيد. با 1 تا 5 درصد از ميزان موجودي خود شروع كنيد. اين قانون را همينطور در هنگام معامله در حساب تمريني پاكت آپشن پياده سازي كنيد. از اين نظر كه حساب دمو بايد شما را براي معاملات واقعي آماده كند.

ضرب كننده يا لوريج پاكت آپشن نيز يك ابزار عالي است كه مي‌تواند ميزان سودآوري شما را تا حد زيادي افزايش دهد. با اين حال شما بايد در هنگام استفاده از لوريج بسيار دقت به خرج دهيد چون لوريج مي‌تواند ميزان ضرر شما را نيز چند برابر كند.

يك نكته مهم اين است كه در هنگام معامله جفت ارزها، به خوبي از دستورهاي توقف ضرر پاكت آپشن و كسب سود بهره بگيريد. از اين راه مي‌توانيد حساب خود را در مقابل ضررهاي بيش از حد محافظت كنيد. زماني كه قيمت به سطح توقف ضرر يا كسب سود مي‌رسد، معامله به طور اتوماتيك بسته خواهد شد.

4 – به خريد يا فروش بپردازيد: حالا زمان آن رسيده است كه تصميم بگيريد بازار در چه جهتي حركت خواهد كرد و دكمه خريد يا فروش را در سايت بروكر PocketOption طبق پيش‌بيني خود انتخاب كنيد.

 

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

 

شما مي‌توانيد در هر زماني معامله خريد يا فروش خود را ببنديد. مي‌توانيد ماوس خود را بر روي معامله باز شده بر روي چارت پاكت آپشن قرار داهيد تا ببينيد با چه وضعيتي مي‌توانيد در حال حاضر معامله خود را ببنديد.

?گام هاي معامله ارزي در پاكت آپشن
توضيحات
✨انتخاب جفت ارز پاكت آپشن
از بين بيش از 100 نماد پاكت آپشن
?انتخاب نوع چارت و انديكاتورها
براي مثال انتخاب كندل استيك ژاپني با انديكاتور شاخص قدرت نسبي
?تعيين ميزان معامله و اهرم
اختصاص 1 تا 5 درصد از كل سرمايه براي هر معامله
?تصميم گيري در مورد معامله خريد يا فروش
تحليل تكنيكال بازار و جهت حركت نماد معاملاتي
تغيير حساب دمو به حساب زنده پاكت آپشن
حساب دمو در پاكت آپشن براي كمك به شما براي بهبود تكنيك، استراتژي هاي پاكت آپشن و تمرين در اختيارتان قرار مي‌گيرد. هر چقدر كه دوست داريد از آن استفاده كنيد اما در يك نقطه بايد به سراغ حساب زنده پاكت آپشن برويد.

شما بالاخره بايد به سراغ حساب واقعي پاكت آپشن برويد چون نمي‌توانيد در حساب دمو به سودآوري بپردازيد.

در ابتدا لازم است كه به ورود به سايت بدون فيلتر پاكت آپشن بپردازيد و به سراغ حساب واقعي برويد. در ادامه دكمه واريز به حساب پاكت آپشن را انتخاب كنيد و روش واريز را برگزينيد.

پس از آن شما به سادگي بايد دستورالعمل هاي موجود بر روي صفحه را دنبال كنيد و جزئيات لازم را تكميل كنيد.

سوالات متداول آموزش معامله ارزها در پاكت آپشن
چگونه به ثبت نام در پاكت آپشن بپردازيم؟
ثبت نام بسيار آسان است. شما تنها كافي است يك فرم افتتاح حساب بروكر PocketOption را در سايت اين بروكر تكميل كنيد. در ادامه يك ايميل از طرف بروكر پاكت آپشن دريافت مي‌كنيد تا ثبت نام خود را تاييد كنيد.

چطور از اهرم يا لوريج در پاكت آپشن استفاده كنيم؟
ضرب كننده يا لوريج پاكت آپشن نيز يك ابزار عالي است كه مي‌تواند ميزان سودآوري شما را تا حد زيادي افزايش دهد. با اين حال شما بايد در هنگام استفاده از لوريج بسيار دقت به خرج دهيد چون لوريج مي‌تواند ميزان ضرر شما را نيز چند برابر كند. براي اطلاعات بيشتر از طريق واتساپ و تلگرام با مشاوران ما تماس حاصل كنيد.

نحوه انتخاب جفت ارز در پاكت آپشن چگونه است؟
زماني كه وارد سايت شديد، در گوشه سمت راست بالا در كنار نام نماد معاملاتي كه در حال حاضر نمايش داده مي‌شود، يك پيكان كوچك پيدا مي‌كنيد. با كليك بر روي آن يك منوي از ليست نمادهاي معامله پاكت آپشن به نمايش درمي‌آيد. شما بايد جفت ارز موردنياز خود را انتخاب كنيد.

 

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

 

چه ميزان سرمايه را به هر معامله در پاكت آپشن اختصاص دهيم؟
هميشه به ياد داشته باشيد كه مبلغ زيادي را تنها به يك معامله اختصاص ندهيد. با 1 تا 5 درصد از ميزان موجودي خود شروع كنيد. اين قانون را همينطور در هنگام معامله در حساب تمريني پاكت آپشن پياده سازي كنيد. از اين نظر كه حساب دمو بايد شما را براي معاملات واقعي آماده كند.

چطور به تغيير حساب دمو به واقعي پاكت آپشن بپردازيم؟
در ابتدا لازم است كه به ورود به سايت رسمي پاكت آپشن بپردازيد و به سراغ حساب واقعي برويد. در ادامه دكمه واريز به حساب پاكت آپشن را انتخاب كنيد و روش واريز را برگزينيد. پس از آن شما به سادگي بايد دستورالعمل هاي موجود بر روي صفحه را دنبال كنيد و جزئيات لازم را تكميل كنيد.

 

 


ايمو، وايبر، واتس آپ و تلگرام :  00971527829474

تلگرام: https://t.me/Pfx_persian

واتس آپ: https://wa.me/971527829474

اينستاگرام Instagram:  https://www.instagram.com/pforex

آپارات Aparat:  https://www.aparat.com/pforex  

كانال تلگرام:  https://t.me/joinchat/AAAAADu797cSgJI7D5QAAg

فيس بوك Facebook: https://www.facebook.com/PFOREXFA

  يوتيوب Youtube  : https://m.youtube.com/PFOREX-FA

 ايميل:  [email protected]

تيك تاك Tiktok:  https://www.tiktok.com/@pforex?

پينترست Pinterest: https://www.pinterest.com/pforex/_created/

رديت Reddit: https://www.reddit.com/user/pforex/

 

پيروز باشيد 

فاركس حرفه اي


برچسب:
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: <~PostRate~>
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1401/10/24 ساعت: ۱۲ توسط:pforex :

نحوه معامله آپشن هاي ديجيتال پاكت آپشن

✨آموزش معامله آپشن هاي ديجيتال در پاكت آپشن?
يكي از محبوب ترين روش هاي سودآوري در پلتفرم پاكت آپشن، معاملات آپشن هاي ديجيتال يا باينري آپشن PocketOption است كه در كنار معاملات فاركس پاكت آپشن، طرفداران بسياري دارد.

اين نوع معامله به دليل سادگي‌اش به راحتي قابل درك است و مي‌توان به راحتي پس از ثبت نام در بروكر پاكت آپشن، شروع به انجام معاملات آپشن هاي ديجيتال بكنيد. با اين حال بايد ريسك هاي اين نوع معامله را نيز مثل هميشه در نظر بگيريد.

بنابراين پيشنهاد مي‌شود قبل از هر چيز به تمرين در حساب دمو پاكت آپشن بپردازيد و سپس با سرمايه خود وارد دنياي واقعي معاملات و حساب زنده پاكت آپشن شويد و به سودآوري بپردازيد. در اين مطلب به روند معامله باينري آپشن در پاكت آپشن مي‌پردازيم و تمام مواردي كه بايد بدانيد را پوشش داده‌ايم.

 

 

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

انتخاب نمادهاي معاملاتي پاكت آپشن
كابين پاكت آپشن به شما اجازه مي‌دهد كه تنظيمات مهم معاملاتي از جمله زمان خريد و حجم معاملات را مشخص كنيد. در اين جا است كه شما يك معامله ثبت مي‌كنيد و پيش‌ بيني مي‌كنيد كه قيمت بالا خواهد رفت (دكمه سبز رنگ) و يا قيمت كاهش خواهد داشت (دكمه قرمز رنگ).

شما مي‌توانيد از بين بيش از 100 نماد معاملاتي در پاكت آپشن از جمله جفت ارزهاي پاكت آپشن، كريپوكارنسي هاي پاكت آپشن، كالاها و سهام انتخاب كنيد.

شما اين امكان را داريد كه نمادها را بر اساس نوع آنها دسته‌بندي كنيد يا اينكه از بخش جستجو استفاده كنيد تا نماد موردنظر خود را به راحتي با تايپ كردن نام آن پيدا كنيد.

همينطور اين امكان وجود دارد كه هر جفت ارز، رمزارز پاكت آپشن، كالا يا سهام را در ليست موردعلاقه‌ هاي خود قرار دهيد تا دسترسي سريعي به آن داشته باشيد. نمادهايي كه به طور مداوم از آن استفاده مي‌كنيد را مي‌توانيد با دكمه ستاره علامت بزنيد تا در بالاي صفحه براي شما به نمايش دربيايند.

درصدي كه كنار نماد معاملاتي به نمايش درمي‌آيد در واقع سودآوري در پاكت آپشن را براي آن نماد مشخص مي‌كنيد. هر چقدر اين درصد بيشتر باشد، سودآوري شما در صورت موفقيت‌آميز بودن معامله بيشتر خواهد بود.

براي مثال، اگر يك معامله 10 دلاري با سودآوري 80 درصد با يك نتيجه موفق بسته شود، پس 18 دلار به حساب پاكت آپشن شما منظور مي‌شود. 10 دلار مبلغ سرمايه گذاري شما است و 8 دلار نيز سودآوري شما محسوب مي‌شود.

 

 

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

 

تنظيم زمان معامله پاكت آپشن PocketOption
براي انتخاب زمان خريد در حين معاملات ديجيتال شما بياد بر روي منوي زمان خريد يا Purchase Time در پنل معاملاتي سايت رسمي پاكت آپشن كليك كنيد و آپشن ترجيحي را انتخاب كنيد.

لطفا توجه داشته باشيد كه تاريخ انقضاي معامله پاكت آپشن در واقع همان زمان خريد به علاوه‌ 30 ثانيه است. شما هميشه مي‌توانيد بر روي چارت پاكت آپشن ببينيد كه چه زماني معامله شما بسته خواهد شد. اين به صورت يك خط عمودي به همراه يك تايمر به نمايش درمي‌آيد.

براي انتخاب زمان خريد به روشي سريع در هنگام معامله پاكت آپشن، بر روي منوي زمان انقضا يا Expiration Time كليك كنيد و به راحتي زمان انتخابي خود را تنظيم كنيد.

حجم معامله باينري آپشن PocketOption
حجم معامله يا سرمايه اختصاص يافته به معامله اهميت بالايي دارد و شما بايد در تعيين آن دقت كافي را داشته باشيد. پيشنهاد مي‌شود هيچوقت درصد بالايي از سرمايه خود را تنها به يك معامله اختصاص ندهيد و هميشه در نظر داشته باشيد كه ممكن است در يك معامله بخش بزرگي از سرمايه پاكت آپشن خود را از دست دهيد.

براي تغيير ميزان حجم معامله در كابين معاملاتي پاكت آپشن مي‌توانيد بر روي گزينه هاي – و + در بخش ميزان معامله يا Trade Amount كليك كنيد.

شما همينطور مي‌توانيد بر روي مبلغ فعلي كليك كنيد و اين به شما اجازه مي‌دهد به راحتي به صورت دستي مبلغ موردنظر خود را در كادر مربوطه وارد كنيد.

 

 

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

 

قيمت استرايك معاملات پاكت آپشن
قيمت استرايك يا Strike Price به شما اجازه مي‌دهد كه يك معامله را در قيمتي كه بالاتر يا پايين‌تر از قيمت فعلي بازار است با در نظر گرفتن تغييرات در درصد پرداختي، ثبت كنيد. اين گزينه را مي‌توانيد در پنل معاملاتي پاكت آپشن قبل از انجام معامله فعال كنيد.

ريسك و نرخ سودآوري احتمالي به اين بستگي دارد كه بين قيمت فعلي بازار و قيمت استرايك چقدر فاصله وجود دارد. از اين راه شما نه تنها جهت حركت قيمت را پيش‌بيني مي‌كنيد بلكه همينطور سطحي كه قيمت بايد به آن برسد را مشخص مي‌كنيد تا پتانسيل سودآوري در پاكت آپشن را براي خود افزايش دهيد.

پس از ثبت نام در پلتفرم پاكت آپشن، براي فعال كردن يا غير فعال كردن قيمت استرايك، از پنل معاملاتي پايين صفحه و بالاي قيمت بازار از گزينه‌ هاي مربوطه استفاده كنيد.

توجه داشته باشيد كه وقتي قيمت استرايك فعال مي‌شود، دستور معاملاتي شما بالاتر يا پايين‌تر از قيمت فعلي بازار ثبت مي‌شود. اين را با دستورهاي معاملاتي عادي كه هميشه بر روي قيمت فعلي بازار تنظيم مي‌شوند، اشتباه نگيريد.

همينطور به ياد داشته باشيد كه قيمت هاي استرايك تنها براي معاملات ديجيتال پاكت آپشن در دسترس است.

سودآوري در معامله باينري آپشن PocketOption
اگر پيش‌بيني شما اين است كه تا زمان انقضا قيمت افزايش خواهد يافت، گزينه بالا يا دكمه سبز رنگ را انتخاب كنيد و اگر پيش‌بيني مي‌كنيد كه قيمت افت مي‌كند، بر روي دكمه قرمز رنگ كليك كنيد.

صرف نظر از استراتژي پاكت آپشن كه اجرا كرده‌ايد، زماني كه تاريخ انقضا به پايان مي‌رسد و معامله بسته مي‌شود، نتيجه معامله بر اساس اينكه پيش‌بيني شما صحيح بوده يا اشتباه بوده، علامت‌گذاري مي‌شود.

در صورتي كه پيش‌بيني صحيحي داشته باشيد، شما مبلغ سرمايه گذاري شده خود به همراه سود معامله پاكت آپشن را در حساب خود دريافت مي‌كنيد.

اما در صورتي كه معامله موفقيت آميز نباشد، مبلغ سرمايه گذاري شده شما در معامله از بين مي‌رود و به حسابتان بازگردانده نمي‌شود و مجبور خواهيد بود در صورت نياز به شارژ حساب پاكت آپشن خود بپردازيد.

براي لغو كردن يك معامله قبل از به پايان رسيدن تاريخ انقضا نيز به بخش معاملات يا Trades در پنل سمت راست كابين معاملاتي پاكت آپشن برويد. در آنجا مي‌توانيد معاملات باز شده را ببينيد و مي‌توانيد روي گزينه بستن يا Close كليك كنيد.

 

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

نحوه معامله Express در پاكت آپشن
معامله اكسپرس Express در وب سايت رسمي بروكر پاكت آپشن در واقع يك پيش‌بيني تركيبي بر اساس چندين رويداد مربوط به چندين نماد معاملاتي مختلف است. يك معامله موفق اكسپرس براي شما سودآوري بيش از 100 درصدي به همراه دارد.

?معامله Express پاكت آپشن
معامله عادي باينري پاكت آپشن
?پتانسيل سودآوري بيش از 100 درصد
پتانسيل سودآوري كمتر از 100 درصد
✨معامله همزمان بر روي چندين نوع نماد
معامله تنها با يك نوع نماد
?بيش از دو پيش‌بيني براي نمادهاي مختلف
يك پيش‌بيني براي يك نماد
زماني كه حالت معامله Express را فعال مي‌كنيد، هر كليك بر روي دكمه هاي سبز رنگ يا قرمز رنگ به پيش‌بيني شما براي معامله اكسپرس اضافه مي‌كند.

سودآوري تمام پيش‌بيني ها در داخل معامله اكسپرس چند برابر مي‌شود بنابراين احتمال اين وجود دارد كه نسبت به يك معامله عادي ديجيتال در سايت بدون فيلتر پاكت آپشن پتانسيل سودآوري بسيار بيشتري براي شما فراهم مي‌كند.

براي دسترسي به معاملات اكسپرس، در پنل سمت راست كابين بروكر پاكت آپشن گزينه Express را پيدا كنيد و بر روي آن كليك كنيد. حالا كافي است يك نوع نماد را انتخاب كرده و حداقل بر روي دو نماد پيش‌بيني انجام دهيد تا يك معامله اكسپرس را بتوانيد ثبت كنيد.

نظارت بر معاملات بروكر پاكت آپشن
شما مي‌توانيد معاملات فعال خود را بدون اينكه از رابط معاملاتي پاكت آپشن خارج شويد، مشاهده كنيد. در منوي سمت چپ، گزينه Trades را پيدا كنيد و بر روي آن كليك كنيد تا اطلاعات و تراكنش هاي مربوط به معاملات فعلي براي شما به نمايش دربيايد.

براي مشاهده معاملات بسته شده نيز مي‌توانيد در همان منو بر روي گزينه Closed كليك كنيد تا تمام معاملات بسته شدن در بروكر PocketOption براي شما به نمايش دربيايد.

براي مشاهده تاريخچه معاملات زنده مي‌توانيد بر روي دكمه More يا بيشتر در همان بخش كليك كنيد و به صفحه تاريخچه معاملات كه با جزئيات بيشتري معامله هاي شما در سايت معامله پاكت آپشن را به نمايش مي‌گذارد، منتقل خواهيد شد.

 

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

معاملات در حال انتظار Pending پاكت آپشن
معامله در حال انتظار در واقع يك قابليت پلتفرم پاكت آپشن است كه به شما اجازه مي‌دهد معاملاتي را در يك زمان مشخص در آينده ثبت كنيد يا اينكه وقتي قيمت به يك سطح مشخصي مي‌رسد، وارد معامله شويد.

به عبارت ديگر، معامله شما زماني كه پارامترهاي مشخصي فعال شوند، ثبت مي‌شود. شما همينطور مي‌توانيد يك معامله در حال انتظار را قبل از اينكه ثبت شود بدون هيچ ضرري لغو كنيد.

براي ثبت يك دستور در حال انتظار يا Pending Order كه بر اساس زمان اجرا مي‌شود شما بايد يك نماد معاملاتي را انتخاب كنيد و بر روي ساعت كليك كنيد تا تاريخ و زماني كه مي‌خواهيد در بروكر پاكت آپشن فارسي را وارد كنيد.

در ادامه حداقل درصد پرداخت را تنظيم كنيد (توجه داشته باشيد كه اگر درصد پرداخت پايين تر از چيزي شود كه شما تنظيم كرده‌ايد، معامله باز نخواهد شد.)

در ادامه يك بازه زماني مشخص كنيد و حجم معامله را وارد كنيد. پس از اينكه تمام پارامترها را مشخص كرديد، مشخص كنيد كه آپشن Put مي‌خواهيد يا اينكه به دنبال آپشن Call هستيد. پس از اين يك معامله در حال انتظار ايجاد مي‌شود و شما مي‌توانيد آن را در بخش فعلي يا Current مشاهده كنيد.

پس از ورود به وب سايت پاكت آپشن، حتما توجه داشته باشيد كه شما بايد موجودي كافي در زمان اجراي معامله در حال انتظار داشته باشيد، در غير اينصورت معامله اجرا نمي‌شود.

براي معامله در حال انتظار كه بر اساس قيمت اجرا مي‌شود شما بايد پس از انتخاب نماد معاملاتي پاكت آپشن، قيمت موردنظر خود و درصد پرداخت را انتخاب كنيد. پس از انتخاب پارامترهاي ديگر، معامله در انتظار شما ثبت مي‌شود و وقتي قيمت به آن برسد اجرا خواهد شد.

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

تفاوت معامله آپشن ديجيتال و سريع پاكت آپشن
معاملات ديجيتال يا Digital Trading نوع سنتي دستورهاي معاملاتي باينري آپشن است. معامله گر در اين نوع معامله يكي از بازه هاي زماني ثابت (1 دقيقه، 5 دقيقه، 30 دقيقه، 1 ساعت و غيره) را انتخاب مي‌كند و يك معامله در اين بازه زماني ثبت مي‌كند. در اين حالت يك بازه نيم دقيقه‌اي بر روي چارت وجود دارد كه شامل دو خط عمودي مي‌شود.

بنابراين معاملات ديجيتال هميشه داراي يك زمان بسته شدن ثابت است كه دقيقا در ابتداي هر دقيقه قرار دارد.

از طرف ديگر معاملات سريع يا Quick در پاكت آپشن ايران اين امكان را فراهم مي‌كند كه زمان انقضاي دقيقي را انتخاب كنيد و از بازه هاي زماني كوتاه كه از 30 ثانيه قبل از انقضا شروع مي‌شود، بهره بگيريد.

زماني كه يك معامله سريع را ثبت مي‌كنيد،‌ تنها يك خط عمودي را بر روي چارت مشاهده خواهيد كرد كه زمان انقضاي معامله است و مستقيما به بازه زماني مشخص شده در پنل معاملاتي ارتباط دارد. به زبان ساده، اين نوع معامله ساده‌تر و سريعتر است.

سوالات متداول معامله آپشن هاي ديجيتال پاكت آپشن
معامله اكسپرس پاكت آپشن چيست؟
معامله اكسپرس Express در واقع يك پيش‌بيني تركيبي بر اساس چندين رويداد مربوط به چندين نماد معاملاتي مختلف است. يك معامله موفق اكسپرس براي شما سودآوري بيش از 100 درصدي به همراه دارد. پس از افتتاح حساب پاكت آپشن مي‌توانيد از اين امكان استفاده كنيد.

 

 

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

قيمت استرايك پاكت آپشن چيست؟
قيمت استرايك يا Strike Price در پاكت آپشن به شما اجازه مي‌دهد كه يك معامله را در قيمتي كه بالاتر يا پايين‌تر از قيمت فعلي بازار است با در نظر گرفتن تغييرات در درصد پرداختي، ثبت كنيد. اين گزينه را مي‌توانيد در پنل معاملاتي پاكت آپشن قبل از انجام معامله فعال كنيد. براي اطلاعات بيشتر از طريق واتساپ و تلگرام با ما همراه باشيد.

نمادهاي پاكت آپشن شامل چه مواردي مي‌شود؟
شما مي‌توانيد از بين بيش از 100 نماد معاملاتي در پاكت آپشن از جمله جفت ارزهاي پاكت آپشن، كريپوكارنسي هاي پاكت آپشن، كالاها و سهام انتخاب كنيد. شما اين امكان را داريد كه نمادها را بر اساس نوع آنها دسته‌بندي كنيد يا اينكه از بخش جستجو استفاده كنيد تا نماد موردنظر خود را به راحتي با تايپ كردن نام آن پيدا كنيد.

معامله آپشن ديجيتال در پاكت آپشن چيست؟
معاملات ديجيتال يا Digital Trading نوع سنتي دستورهاي معاملاتي باينري آپشن است. معامله گر در اين نوع معامله يكي از بازه هاي زماني ثابت را انتخاب مي‌كند و يك معامله در اين بازه زماني ثبت مي‌كند. در اين حالت يك بازه نيم دقيقه‌اي بر روي چارت پاكت آپشن وجود دارد كه شامل دو خط عمودي مي‌شود.

معامله سريع پاكت آپشن چيست؟
معاملات سريع يا Quick پاكت آپشن اين امكان را فراهم مي‌كند كه زمان انقضاي دقيقي را انتخاب كنيد و از بازه هاي زماني كوتاه كه از 30 ثانيه قبل از انقضا شروع مي‌شود، بهره بگيريد.

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

 

 

 

ايمو، وايبر، واتس آپ و تلگرام :  00971527829474

تلگرام: https://t.me/Pfx_persian

واتس آپ: https://wa.me/971527829474

اينستاگرام Instagram:  https://www.instagram.com/pforex

آپارات Aparat:  https://www.aparat.com/pforex  

كانال تلگرام:  https://t.me/joinchat/AAAAADu797cSgJI7D5QAAg

فيس بوك Facebook: https://www.facebook.com/PFOREXFA

  يوتيوب Youtube  : https://m.youtube.com/PFOREX-FA

 ايميل:  [email protected]

تيك تاك Tiktok:  https://www.tiktok.com/@pforex?

پينترست Pinterest: https://www.pinterest.com/pforex/_created/

رديت Reddit: https://www.reddit.com/user/pforex/

 

پيروز باشيد 

فاركس حرفه اي


برچسب:
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: <~PostRate~>
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1401/9/5 ساعت: ۰۹ توسط:pforex :